loading...

فروشگاه اینترنتی بازار روز

 سریال جنگجویان کوهستان خرید سریال کامل جنگجویان کوهستان لینچان با کیفیت عالی سفارش اینترنتی فیلم قدیمی جنگجویان کوهستان پخش شبکه نمایش نام اصلی این سریال به زبان اصلی ژاپنی 水滸伝 و به ا

خرید پستی بازدید : 1040 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 سریال جنگجویان کوهستان

خرید سریال کامل جنگجویان کوهستان لینچان با کیفیت عالی

سفارش اینترنتی فیلم قدیمی جنگجویان کوهستان پخش شبکه نمایش

نام اصلی این سریال به زبان اصلی ژاپنی 水滸伝 و به انگلیسی The Water Margin می باشد.

مشخصات سریال جنگجویان کوهستان( لینچان):

زبان سریال : دوبله  فارسی

تعداد دیسک :۶ عدد دی وی دی

قابل پخش در دستگاه دی وی دی پلیر و کامپیوتر

تعداد قسمت:( ۲۴ قسمت کامل)

فرمت:DVD خانگی

پخش جدید از شبکه نمایش با کیفیت عالی

سریال جنگجویان کوهستان

جنگجویان کوهستان نام سریالی است ژاپنی که بر اساس یکى از شاهکارهای ادبیات کلاسیک چین به نام کنارهٔ آب یا شوئی خو جوئن اثر شی نایان و لو گوانجونگ نوشته شده است و داستان ۱۰۸ قهرمان را نقل می کند که از سرتاسر چین در مکانی به نام لیانگشان پو گرد‌هم آمده و علیه ظلم و فساد حکومتی قیام می‌کنند و جاودانه می‌شوند. این سریال ۲۶ قسمتی را شبکهٔ تلویزیونی نیپون یا به اختصار ان اچ کی تولید نموده و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۴[۱] از همین شبکه در ژاپن پخش شده است و پس از آن بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰، کشورهای انگلستان[۲] ، فرانسه، هلند، اسپانیا و آلمان غربی اقدام به نمایش آن کرده‌اند. همچنین این سریال برای اولین بار در دههٔ ۶۰ خورشیدی با نام «جنگجویان کوهستان» از شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و مورد توجه و علاقهٔ مخاطبان زیادی قرار گرفت و پخش مجدد آن از شبکه های تماشا و نمایش بوده است.

سریال جنگجویان کوهستان

داستان سریال جنگجویان کوهستان :
۱۰۸ قهرمان عدالـــت طلب برای مبارزه با ظلم و بی عدالـــتی در منطقه کوهستانی لیان شامپو جمع میشوند و با رهبری لینچان و جنگاوران بسیاری مانند هوسانیانگ(تنها زن جنگجوی گروه) شیچین ۹اژدها، تایسانگ پرنده ، یانچی صورت آبی، هوایانگ تیرانداز، تینیو ، شکارچی پلنگ ، لوتا ، برادران ماهیگیر و … به مبارزه با لشکر کائوچیو که نخست وزیری ظالم است می روند و در هر قسمت ماجراهای زیبا وپرهیجانی را رقم میزنند . سریال جنگجویان کوهستان محصول مشترک چین و ژاپن می باشد.

قیمت :۹۰۰۰ تومان

خرید جنگجویان کوهستان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
متنوع ترین فروشگاه اینترنتی
فروش پستی سریال و کارتون های قدیمی دوبله فارسی با کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟